If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И аз преди време сложих Монро Рефлекс и разлика спрямо тая на Валъо във возията и поведението не виждам. А иначе оригиналните са фира още на 100к. км. като стане колата.
Коле, дай да си разменим 66ците (за кръгче само), че моята пък ми се струва прекалено картингова и искам да я направя да вози по-мекичко и даже да се поклаща като корабче Иначе вариант е и Билщайн Б6 или Б8 (не помня точно кой беше за 166)
---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:11 ----------
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
При мен на V6-та са Билщайн(жълти) и наистина е по твърда от JTD-то,а като се има впредвид че на печката са сменяни и мекото возене не е от изпуснали амортесьори.
Въпросът решен - четири броя нови Монро Рефлекс. Още не съм я пробвал както трябва, но на първо впечатление ми се струва по-стегната.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Колеги, а с амортисьорите препоръчително ли е да се сменят и пружините ?
Чета разни изказвания че уморена пружина може да такова мамата на нов амортисьор та се чудя ...
Моята хем се накланя и ляга в завой хем при по-дълбока и плавна неравност с по-висока скорост подскача нагоре надолу и предполагам са ми за смяна и пружини и амортисьори ?
Аз не смених пружините, но никой не е алармирал, че са за смяна.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Колеги, а с амортисьорите препоръчително ли е да се сменят и пружините ?
Чета разни изказвания че уморена пружина може да такова мамата на нов амортисьор та се чудя ...
Моята хем се накланя и ляга в завой хем при по-дълбока и плавна неравност с по-висока скорост подскача нагоре надолу и предполагам са ми за смяна и пружини и амортисьори ?
Пружините си личат само като погледнеш колата отстрани, изобщо не ти трябва да я палиш дори.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment